Diagnose.me

Pristup drugom liječničkom mišljenju svjetskih medicinskih stručnjaka putem interneta.

Ugovorite

Ugovorite Diagnose.me online, brzo i jednostavno

Jedinstveno dobrovoljno zdravstveno osiguranje u Hrvatskoj koje omogućava usluge drugog liječničkog mišljenja i pristup svjetskim medicinskim stručnjacima putem interneta.

 

Uz uslugu Diagnose.me koju plaćate 80,00 kuna godišnje možete očekivati sljedeće:

  • drugo liječničko mišljenje jednog od vodećih svjetskih medicinskih stručnjaka
  • neovisno mišljenje jer ste dobili različite preporuke od različitih liječnika
  • sigurnost da su Vaša dijagnoza ili predloženi tretman liječenja najbolji mogući
  • istraživanje modernih postupaka i rješenja za Vaš problem.

 

Usluga Diagnose.me može se ugovoriti kao samostalan program ili kao dodatni program u svim paketima dobrovoljnog dodatnog i dopunskog zdravstvenog osiguranja u Croatia osiguranju.

 

Usluga obuhvaća: 

  • dva druga profesionalna liječnička mišljenja u osigurateljnoj godini koja pružaju liječnici specijalisti ili subspecijalisti iz cijelog svijeta, a koja služe osiguraniku i njegovu liječniku da donesu odluku vezano uz dijagnozu i/ili liječenje
  • mogućnost postavljanja dodatnih pitanja liječniku specijalistu nakon dobivenog izvješća.

 

Kako koristiti uslugu: Zahtjev za drugo liječničko mišljenje Diagnose.me predajte na internet stranici www.diagnose.me/crosig i priložite skeniranu medicinsku dokumentaciju.

Upoznajte se s informacijama o osigurateljnom proizvodu (prema EU IDD regulativi):

Pokriće osiguranja

  • Dva druga profesionalna liječnička mišljenja u osigurateljnoj godini za dva različita zdravstvena stanja koja su prvi put dijagnosticirana za vrijeme trajanja ugovora o osiguranju

  • Pravo na drugo profesionalno liječničko mišljenje pruženo od strane jednog liječnika specijaliste ili subspecijaliste sa sjedištem u svim zemljama svijeta, a koje služi Osiguraniku  njegovu liječniku da donesu odluku glede dijagnoze i/ili liječenja
  • Pravo u roku od 14 kalendarskih dana nakon dostave Izvješća definiranog u čl.5. postaviti specijalisti do dva dodatna pitanja putem telefona, elektroničke pošte ili ostalih načina elektroničke komunikacije

Što nije pokriveno osiguranjem

Zdravstvena stanja koja su nastala direktno ili indirektno zbog:

  • pokušaja samoubojstva u bilo kojem trenutku ili povreda koje si je Osiguranik sam nanio ili povreda nanesenih od strane treće osobe s osiguranikovom privolom
  • uporabe alkohola ili droge
  • AIDS-a, stanja i/ili bolesti povezanih s AIDS-om, spolno prenosivih bolesti ili ako je osiguranik HIV pozitivan ili postane HIV pozitivan za vrijeme trajanja osiguranja
  • radioaktivne kontaminacije
  • trovanja ili udisanja otrovnih plinova
  • kongenitalnih anomalija ili porođajnih oštećenja koja se manifestiraju odmah pri porodu ili se mogu kasnije manifestirati
  • za zdravstvena stanja za koja je unatrag jedne godine zatraženo i dobiveno drugo profesionalno liječničko mišljenje po ovim Posebnim uvjetima.

Ograničenja pokrića

  • Obveza osiguratelja počinje (osiguranik je u pokriću) nakon isteka 31-og dana od dana koji je u polici osiguranja označen kao dan početka osiguranja, ako je do tog dana plaćena premija (karenca).
  • Ovo se ograničenje ne primjenjuje kod obnove (produljenja trajanja) ugovora o osiguranju.

Zemljopisni opseg pokrića

Nema teritorijalnog ograničenja ( pokriven cijeli svijet)

Obveze osiguranika

Obveze ugovaratelja:

  • platiti premiju osiguranja u rokovima i na način koji je ugovoren za cijelo vrijeme trajanja osiguranja
  • izvijestiti osiguratelja o promjeni adrese stanovanja i mjesta plaćanja premije

Obveze osiguranika:

  • podnijeti Zahtjev za drugo liječničko mišljenje „Diagnose.me“ putem internet stranice pružatelja drugog liječničkog mišljenja „www.diagnose.me/crosig“.
  • dužan je upisati podatke o svojoj adresi elektroničke pošte i lozinku, broj police osiguranja, mjesec i godinu rođenja te dati suglasnost za uvjete korištenja internet stranice pružatelja drugog liječničkog mišljenja, uključujući dodatne suglasnosti koje se traže u daljnjem postupku kao što je ugovor sa liječnikom specijalistom/subspecijalistom koji daje mišljenje i ugovor s prevoditeljem koji prevodi dokumentaciju ili Izvješće specijaliste/subspecijaliste
  • priložiti skeniranu medicinsku dokumentaciju
  • priložiti najviše dvije MR/CT serije i pet rendgenskih slika
  • dužan je obrazložiti i navesti razloge zašto neki podaci nisu mogli biti pribavljeni ukoliko nije u mogućnosti iste pribaviti za kompletnu medicinsku dokumentaciju

Ukoliko su ugovaratelj i osiguranik ista osoba obveze ugovaratelja odnose se i na osiguranika.

Kada i kako platiti osiguranje

Ugovaratelj osiguranja dužan je platiti premiju osiguranja za svaku osigurateljnu godinu unaprijed u ugovorenom roku.
Iznimno, kad se osiguranje ugovara kao dodatak na polici dodatnog ili dopunskog zdravstvenog osiguranja, plaćanje
premije može se ugovoriti obročno, s time da se prvi obrok premije plaća prilikom potpisa ponude, odnosno police.
Plaćanje premije moguće je uplatnicom, trajnim nalogom te kreditnim ili debitnim karticama.

Datum početka i završetka pokrića

Osiguranje počinje u 24:00 sata onoga dana koji je u polici označen kao početak osiguranja i prestaje u 24:sata onog
dana koji je u polici naveden kao dan isteka osiguranja.
Ako je u polici naveden samo početak osiguranja, ugovor se sklapa na najmanje jednu godinu i automatski se obnavlja
za svaku osigurateljnu godinu (produljuje se trajanje osiguranja), osim ako nije raskinut/otkazan.
Ako je ugovor o osiguranju sklopljen samim plaćanjem premije ili obroka premije, osiguranje počinje u 24,00 sata
onog dana kada je plaćena premija ili prvi obrok premije.
Osiguranje prestaje kod svakog osiguranika na dan kada:

  • nastupi smrt osiguranika,
  • s istekom razdoblja na koje je osiguranje sklopljeno,
  • je raskinut/otkazan ugovor o osiguranju,
  • Osiguranik postane poslovno nesposoban, bez obzira na to kada je od tome obaviješten osiguratelj.

Imate pitanje?

Pronađite odgovor u najčešće postavljenim pitanjima

Ugovorite

Kontaktirajte nas putem besplatnog telefona

0800 1884

Posjetite nas u najbližoj poslovnici

Dokumenti za preuzimanje

Informacije o proizvodu

Predugovorne informacije ugovaratelju