Moj Majstor

Usluga - Moj Majstor podrazumijeva pružanje pomoći osiguraniku 24 sata na dan, 365 dana u godini u slučaju iznenadnih i neočekivanih događaja u osiguranom stanu, a koji zahtijevaju hitno organiziranje pomoći stručne osobe (hitnu intervenciju).

Pošalji upit za uslugu Moj Majstor

Imate ugovoren Moj Majstor i želite prijaviti osigurani slučaj? Nazovite Centar za podršku: 0800 0400

Usluga - Moj Majstor podrazumijeva pružanje pomoći osiguraniku 24 sata na dan, 365 dana u godini u slučaju iznenadnih i neočekivanih događaja u osiguranom stanu, a koji zahtijevaju hitno organiziranje pomoći stručne osobe (hitnu intervenciju) kako bi se spriječilo:                     

  • daljnje oštećenje stana
  • ugrožavanje zdravlja ili sigurnosti osiguranika zbog nastale štete u stanu
  • neadekvatni boravak osiguranika u stanu zbog nastale štete

Opseg pokrića osiguranja usluge - Moj Majstor

Usluga - Moj Majstor pokriva slijedeće troškove po štetnom događaju:

  • troškovi pružanja informacije i organizacije dolaska izvođača radova
  • troškovi usluge koji obuhvaćaju: 

- troškove rada izvođača
- putne troškove izvođača
- eventualne troškove smještanja u hotelu 

Vrste hitnih intervencija koje su uključene u osigurateljno pokriće:

  • Popravak vodovodnih i kanalizacijskih cijevi
  • Popravak električnih instalacija
  • Popravak brave ili omogućavanje otvaranja vrata
  • Popravak stakala
  • Stolarski radovi
  • Nužne usluge zidara
  • Osiguranje smještaja u hotelu
  • Savjetodavna pomoć u slučaju krađe
  • Prijenos poruka