Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u okviru Autobusnog kolodvora u Čakovcu
Natječaj za davanje u zakup poslovnog prostora u okviru Autobusnog kolodvora u Čakovcu
PREDMET I VRIJEME ZAKUPA
- Poslovni prostor u Čakovcu, Tome Masaryka 26 – u prizemlju Autobusnog kolodvora Čakovec, dio poslovnog prostora br.4 – lokal površine 26,28 m2 i pretprostor površine 12,04 m2, bez opreme i inventara - za početni iznos zakupnine u iznosu od 4,00 EUR-a/m2 u kunskoj protuvrijednosti po srednjem tečaju HNB-a na dan ispostave računa uvećano za PDV i režijske troškove.
- Za korištenje poslovnog prostora potrebna je adaptacija koju će zakupac izvršiti o vlastitom trošku.
- Predmetni poslovni prostor daje se u zakup na neodređeno vrijeme
UVJETI ZAKUPA
- Pravo na podnošenje ponuda imaju sve domaće pravne osobe a strane osobe sukladno propisima Republike Hrvatske.
- Poslovni prostori daju se u zakup po principu viđeno - zakupljeno.
- Alternativne ponude i varijante ponuda nisu dozvoljene.
- Izabrani ponuditelj ima obvezu s zakupodavcem sklopiti Ugovor o zakupu poslovnog prostora (solemniziran od strane javnog bilježnika) u roku od 8 dana od dana primitka obavijesti o odabiru. Kao instrument osiguranja plaćanja mjesečne zakupnine i režijskih troškova zakupnik se obvezuje ispostaviti solemniziranu Zadužnicu u visini iznosa od 5 mjesečnih zakupnina uvećano za režije.
- Pismene ponude treba dostaviti do 25.02.2014. godine.
- Sve dodatne informacije ponuditelji mogu dobiti na broj tel.: 042 301 136 te dogovoriti vrijeme pregleda/viđenja predmetnog poslovnog prostora.
SADRŽAJ PONUDE
Ponuda za zakup poslovnog prostora mora sadržavati:
- Podatke o ponuditelju - original ili ovjeren izvadak iz sudskog registra za pravne osobe, odnosno original ili ovjeren izvadak iz središnjeg obrtnog registra za obrtnike, dokaz o ispunjenim zakonskim pretpostavkama za strane osobe.
- Dokaz o uspješnosti poslovanja (BON-1 i BON-2) ne stariji od 30 dana,
- Izjava o nekažnjavanju odgovorne osobe ponuditelja za odgovornu osobu i pravnu osobu-ponuditelja ovjerenu kod javnog bilježnika,
- Potvrda porezne uprave o podmirenim svim poreznim obvezama i obvezama za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariji od 30 dana
- Iznos ponuđene mjesečne zakupnine,
- Izjava ponuditelja o prihvaćanju svih uvjeta iz ovog natječaja
VALJANOST I OSTALI UVJETI PONUDE
- Najpovoljniji ponuditelj će se utvrditi na temelju najviše ponuđene mjesečne zakupnine.
- Prodavatelj zadržava pravo da ne prihvati najvišu, niti bilo koju drugu ponuđenu cijenu, te nema obvezu svoju odluku obrazlagati bilo kojem od ponuditelja.
- Natječaj se smatra valjanim i u slučaju podnošenja samo jedne ponude.
- Nepravodobne i nepotpune ponude neće se razmatrati, a svi naknadi prigovori su isključeni.
DOSTAVLJANJE PONUDA
Ponude se dostavljaju u zatvorenoj omotnici na adresu:
CROATIA osiguranje d.d.,
Generalna direkcija
Miramarska 22,
10 000 ZAGREB
s naznakom “NE OTVARAJ - PONUDA ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA U ČAKOVCU“