Bilo da je riječ o puknuću cijevi, prometnoj nezgodi ili nekom drugom osiguranom slučaju, znamo da vam ovaj trenutak nije ugodan. Zato vam želimo maksimalno olakšati proces prijave osiguranog slučaja. Na ovoj stranici naći ćete sve što vam je potrebno.
Kako biste uštedjeli vrijeme i ubrzali proces prijave štete, podnesite zahtjev putem našeg kontakt centra na besplatnom telefonu 0800 1884. Putem kontakt centra možete prijaviti imovinske štete, imovinsku odgovornost, štete na životinjama, usjevima, auto kasku i autoodgovornosti.
Ispunjavanje odštetnog zahtjeva
Odštetni zahtjev podnosi se na predviđenom obrascu kojeg možete preuzeti:
- na našim web stranicama
- u svim našim prodajnim uredima
- kod vašeg prodajnog savjetnika
Prijava dokumentacije
Po ispunjavanju obrasca i pribavi potrebne dokumentacije za prijavu odštetnog zahtjeva isti se podnosi nadležnoj stručnoj službi Croatia osiguranja:
- telefonom na broj 0800 1884
- putem e-maila - adrese možete pronaći u našem adresaru
- osobno na adresi naših prodajnih ureda
- poštom na adresu: Croatia osiguranje d.d., Zagreb, Vatroslava Jagića 33
Prijavu odštetnog zahtjeva preporučamo izvršiti odmah po nastanku štetnog događaja, a ukoliko se radi o tjelesnim povredama nakon završetka liječenja.
Postupak nakon izvršene prijave štete
Nakon izvršene prijave odštetnog zahtjeva bit ćete obaviješteni o broju pod kojim se vaš predmet vodi te imenu djelatnika zaduženog za obradu vašeg zahtjeva. Informaciju ćete zaprimiti odmah po prijavi ili pisanim putem na vašu adresu najkasnije u roku od 7 dana.
Ukoliko se radi o materijalnoj šteti, procjena na vašem vozilu će se obaviti na našem procjenilištu ukoliko je vozilo pokretno, a ako se radi o nepokretnom vozilu ili o šteti na imovini, naš će vam se procjenitelj telefonski najaviti radi obavljanja radnje procjene štete najkasnije u roku od 7 dana od izvršene prijave.
Ukoliko se radi o tjelesnim povredama moguće je da ćete biti pozvani na liječnički pregled o čemu ćete biti pisano obaviješteni u roku od najkasnije 20 dana od izvršene prijave štete. Ukoliko vam se u tom smislu ne javimo, to najčešće znači da se predmet može rješavati temeljem dostavljene dokumentacije
Dodatna pojašnjenja / dokumentacija
Ukoliko utvrdimo da su za rješavanje za obradu vašeg odštetnog zahtjeva potrebne dodatne informacije ili dokumentacija, o tome ćete biti posebno pismeno obaviješteni i to najčešće unutar roka od 14 dana od dana izvršene prijave zahtjeva.
Odluka i obavještavanje
Nakon izvršene obrade odštetnog zahtjeva, pisanim putem ćemo vas obavijestiti u svezi s isplatom odštete ili drugim načinom rješenja postavljenog zahtjeva.
Pritužbeni postupak
Postupku obrade svakog odštetnog zahtjeva pristupamo profesionalno i stručno. No naravno, moguće je da ponekad nastane nezadovoljstvo. Ukoliko niste zadovoljni odlukom ili postupanjem Croatia osiguranja u postupku obrade vašeg odštetnog zahtjeva, možete podnijeti pisanu pritužbu na jedan od sljedećih načina:
- putem online obrasca
- osobno na adresi naših prodajnih ureda
- poštom na adresu: Croatia osiguranje d.d., Zagreb, Vatroslava Jagića 33
- putem e-maila na adresu info@crosig.hr
O vašoj smo pritužbi dužni donijeti pisanu odluku u roku od 15 dana od dana njenog zaprimanja, a ukoliko su za njeno rješavanje potrebni dodatni izvidi ili dokumentacija o tome ćete biti pisano obaviješteni u istom prethodno navedenom roku
Informacije tijekom postupka rješavanja odštetnog zahtjeva
O svim potrebnim informacijama/radnjama za rješavanje vašeg odštetnog zahtjeva redovito ćemo vas pismeno informirati, a ukoliko vas zanimaju dodatne informacije možete se obratiti:
- zaduženom djelatniku za rješavanje vašeg odštetnog zahtjeva
- Kontakt centru Croatia osiguranja na telefon 0800 1884 ili e-mail info@crosig.hr
- vašem prodajnom savjetniku
Ako imate ikakvih dodatnih pitanja, slobodno nam se obratite putem besplatnog telefona 0800 1884, e-maila info@crosig.hr ili kontaktnog obrasca.