Trusted Brand Hrvatska 2008. za CO

Časopis Reader's Digest dodijelio je nagrade Trusted Brands najboljim robnim markama u Hrvatskoj, a među osiguravateljima ovo priznanje dobilo je CROATIA osiguranje d.d.

 

Reader's Digest proveo je veliko istraživanje u Hrvatskoj tijekom mjeseca lipnja 2008 godine. Ispitanici su samostalno popunjavali upitnike koje su primili poštom , te je njih 824 pokazalo svoje povjerenje pojedinim robnim markama kojima najviše vjeruju.

Ispitanici su u upitniku birali mjerila koja ukazuju da neka robna marka zaslužuje njihovo povjerenje. Mjerila su ocjenjivali na ljestvici od 1 do 5, gdje je 1 značilo da im to mjerilo uopće nije važno, a 5 da im je vrlo važno.

 

Najvažnijih 5 kriterija za ukazivanje povjerenje:

· Brand ima dugu tradiciju.

· Brand je dobro poznat, vodeći na tržištu

· Brand je prepoznatljiv jer ima dobro oblikovan logotip

· Brand osigurava proizvode visoke kvalitete

· Brand pokazuje odgovornost prema okolišu

Ispitanicima je, između ostalog, ponuđeno i odabrati najboljeg osiguravatelja. Navedena su 23 osiguravatelja, a najviše povjerenja ukazano je CROATIA osiguranju d.d. (47,6% ispitanih) Na drugom mjestu je Allianz (11,2%), a zatim Euroherc (9%).

 

Prosječne ocjene robnih marki osiguratelja:

CROATIA OSIGURANJE:

· Kvaliteta 4,2

· Izgled 4,1

· Upotrebljivost 4,3

· Prihvatljiva cijena 3,9

I ovim dobivenim priznanjem, još jednom je dokazano kako je CROATIA osiguranje d.d. bez premca među osiguravateljima u Hrvatskoj i kako potrošači to znaju prepoznati i nagraditi