Razvoj životnih osiguranja u vrijeme gospodarske krize

Unatoč recesiji, CROATIA osiguranje d.d. izborila je lidersku poziciju na tržištu životnih osiguranja. To je bio jedan od razloga zbog kojega smo 8. rujna održali briefing za novinare pod nazivom „Razvoj životnih osiguranja u vrijeme gospodarske krize“. Novinare je pozdravio Ivica Žigić, direktor Službe za korporativne komunikacije, te naveo zanimljiv podatak da prosječni građanin u Hrvatskoj godišnje potroši 470 eura za cigarete i alkohol, a svega 65 eura na životno osiguranje. Novinarima se potom obratio Željko Jukić, direktor Sektora za životna osiguranja koji je naglasio da je lidersku poziciju u 2009. u životnim osiguranjima CROATIA osiguranje d.d. izborila prvenstveno zahvaljujući sigurnosti i povjerenju koje izaziva kod građana.

S obzirom da Hrvatska još uvijek jako zaostaje u životnom osiguranju u odnosu na zapadnoeuropske zemlje, jedan od zadataka je promijeniti kulturološki pristup štednji – ističe Jukić.

Rast udjela životnih osiguranja u Hrvatskoj u ovoj je godini zaustavljen, ali se očekuje njegov ponovni rast 2012. godine. Životna osiguranja u Hrvatskoj danas zauzimaju 22 posto ukupnoga osiguranja. Cilj je približiti se razvijenim europskim zemljama u kojima taj udio iznosi i 50 posto – objasnio je direktor Jukić.

Ističući razgranatu prodajnu mrežu, Jukić je otkrio daljnje planove za budućnost: unapređenje ponude i novih proizvoda, rast tržišnog udjela, edukacija i povećanje svijesti građana o važnosti životnih osiguranja.

Osvrćući se na pojavu raskidanja životnih osiguranja, koja se javlja zbog recesije i pada standarda Jukić je naglasio ga je ovaj pojava u CROATIA  osiguranju d.d. zanemariva, ponajprije stoga što CROATIA osiguranje d.d.  pristupa fleksibilno svojim klijentima dajući im niz pogodnosti, kako bi mogli nastaviti sa ovom vrstom osiguranja, koje je ujedno i najbolji način štednje za treću životnu dob.