Croatia osiguranje dobila nagradu za najbolje korporativne web stranice u Hrvatskoj!

Zadnje večeri nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX 02, dodijeljene su nagrade Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima. Nagrade su dodijeljene u sedam kategorija podijeljenih prema ciljevima kampanja, a Croatia osiguranje dobila je prvu nagradu u kategoriji korporativnih web stranica.

Nagradu je preuzeo Neven Jacmenović, direktor tvrtke Nivas d.o.o., koja je uz pomoć Sektora za informatičku potporu poslovnih procesa i Službe za korporativne komunikacije izradila web stranice Croatia osiguranja.

Ova nagrada kruna je višegodišnjeg rada na našim korporativnim stranicama. Tijekom 2011. godine odrađen je i finalni face lift stranica, čiji je zadatak bio staviti prodajni aspekt u prvi plan. Za ovu godinu predviđaju se daljnja poboljšanja na samim web stranicama, posebice u dijelu web shopa, ali i jača prisutnost Croatia osiguranja na društvenim mrežama.

Sve se više ljudi odlučuje za internetsku kupnju polica osiguranja, posebice u segmentu putnog zdravstvenog osiguranja. Croatia osiguranje je stoga protekle skijaške sezone 2011/12 lansirala vrlo zapaženu digitalnu kampanju pod nazivom „Događa se i najboljima“ (prvo isključivo digitalna kampanja u povijesti Croatia osiguranja) tijekom koje je Internet prodaja putnog osiguranja porasla za više od 40%.

Nagrada za najbolje korporativne stranice dobiva još više na težini ako se uzme u obzir da je u izboru sudjelovao stručni žiri sastavljen od najvećih stručnjaka iz područja online komunikacija u Hrvatskoj.

Za natjecanje Mixx bile su prijavljene 73 kampanje i elementi kampanja od strane 20 prijavitelja i 49 naručitelja. Uz Nivas i stranicu www.crosig.hr, nagrađeni su sljedeći radovi i agencije:

- Brand Awareness and Positioning - "Euromania 2012", Drap za klijenta One2Play

- Brand/Product Launch - Brlog i Bruketa&Žinić za online kampanju Kukuriku koalicije

- Cross Media Integration - "Ante traži zvijezdu", Grey Worldwide Zagreb za Tomato

- Direct Response and Lead Generation - "Slikaj i plati", iZone i Mediacom za Erstebank

- Brand destination site - "hans-juan.com.hr", Proximity Zagreb za Seat

- Display Ad - "No matter what guarantee", McCann Digipark za Toshiba-u