CROATIA osiguranje – unatoč stagnaciji tržišta, 44,1% veća dobit

Zagreb, 30. listopada 2009. – Nakon prvih 9 mjeseci 2009. godine CROATIA osiguranje d.d. ostvarila je neto dobit u iznosu od 77,3 milijuna kuna što je čak za 44,1% više nego u istom razdoblju prethodne godine. I ostali ostvareni poslovni rezultati, unatoč stagnaciji tržišta osiguranja, pokazuju kako CROATIA osiguranje nastavlja zacrtanom strategijom i u godini krize opravdano očekuje ostvarenje postavljenih planova.

Ukupni prihodi CROATIA osiguranja iznose 2.458,8 milijuna kuna, što je za 2,4% više u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. Bruto dobit društva u prvih 9 mjeseci iznosi 96,6 milijuna kuna i za 36,2% je veća nego u istom razdoblju prethodne godine, a u odnosu na plan za 9 mjeseci veća je za 34,7%.

„Dobit Društva i Grupe CROATIA osiguranja raste iznad okvira planiranog i sasvim realno očekujemo čak i bolji rezultat od planiranog do kraja godine. Naši rezultati  pokazuju kako su planovi koje smo postavili bili realni, a strategija za njihovo provođenje uspješna. Kriza se osjeti u svim djelovima gospodarstva, pa tako i u industriji osiguranja, ali u takvoj situaciji uspješne tvrke prepoznaju svoju priliku.”, izjavio je Hrvoje Vojković, predsjednik Uprave CROATIA osiguranja.

Recesija se na tržištu osiguranja osjeti ponajviše kroz smanjenje zaračunate premije,  a Croatia osiguranje u prvih devet mjeseci 2009. ostvarila je zaračunatu premiju u okviru zacrtanog dposlovnog plana. Ona iznosi 2.492,6 milijuna kuna što je smanjenje od 5,3% prema istom razdoblju prošle godine. U neživotnim osiguranjima premija iznosi 2.238,5 milijuna kuna i bilježi smanjenje od 5,7%. U životnim osiguranjima iznosi 254,1 milijuna kuna i bilježi smanjenje od 1,8%.

Grupa CROATIA osiguranje također nastavlja s izvrsnim poslovanjem u kriznoj 2009. godini. Krajem trećeg tromjesečja Grupa bilježi ukupne prihode u iznosu od 3,0 mld. kuna što predstavlja porast od 3,5% prema ostvarenim prihodima u istom razdoblju prethodne godine. Neto dobit nakon oporezivanja i udjela manjinskih dioničara u neto dobiti iznosi 95,1 milijuna kuna i za 39,3%  je viša od dobiti u istom razdoblju prošle godine.

U okviru svoje strategije kapilarnog širenja prodajne mreže, CROATIA osiguranje u trećem je tromjesečju 2009. godine potpisala poslovne ugovore s Hrvatskom poštom i FINA-om o prodaju svojih usluga u poslovnicama ovih dvaju velikih tvrtki. Pokretanjem ovih značajnih projekata, osigurateljni proizvodi CROATIA osiguranja postat će još dostupniji svim građanima Hrvatske.