Priopćenje - Izvještaj o poslovanju u trećem tromjesečju 2016.

Croatia osiguranje i nadalje ima vodeću poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim udjelom od 30,8 posto što je na razini ostvarenja u prethodnom izvještajnom razdoblju.

Tržišni je lider u segmentu neživotnih osiguranja sa stabilnih 36,6 posto. I u životnim osiguranjima zadržana je liderska pozicija s ostvarenim tržišnim udjelom od 18,6 posto ili 0,5 postotna boda više nego u prvih devet mjeseci 2015. godine.

U Hrvatskoj je ostvarena ukupna bruto zaračunata premija u iznosu od 2,1 milijardi kuna što je jedan posto više od prošlogodišnje. Bruto zaračunata premija na razini Grupe iznosi 2,4 milijarde kuna i dva posto je veća od prošlogodišnje.

Kombinirani omjer neživotnih osiguranja, kao jedan od ključnih pokazatelja efikasnosti poslovanja, šest postotnih bodova je bolji od prošlogodišnjeg i iznosi 99,1.

U prvih devet mjeseci ove godine CO grupa ostvarila je dobit prije poreza u iznosu od 199 milijuna kuna, dok je u istom prošlogodišnjem razdoblju ostvarena dobit od 136 milijuna kuna što predstavlja rast od 47 posto. Neto dobit iznosi 158 milijuna kuna ili 49 posto više od ostvarenja u prvih devet mjeseci 2015. godine.

Postignuti rezultati ukazuju na uspješno obavljenu prvu fazu restrukturiranja društva.
Transformacija poslovanja u procesnom, tehnološkom i organizacijskom smislu nastavlja se s ciljem postizanja još veće operativne izvrsnosti. U narednom razdoblju predstoji nova faza rasta i razvoja koje će obilježiti širenje portfelja proizvoda, daljnje jačanje prodaje, unaprjeđenje procesa obrade šteta te digitalizacija poslovanja. Kombinacija snažne tržišne pozicije i troškovne učinkovitosti omogućit će dugoročnu održivost poslovanja.    

S poštovanjem,

CROATIA osiguranje d.d.