Zdravko Zrinušić: Glavna odrednica nove strategije je jačanje prodaje

„Rezultat 2010. bolji je od planausprkos nastavku krize i oštroj konkurenciji. Usporen je pad iz 2009. koji jeiznosio 6.5 posto. Lani smo ostvarili 2,9 milijardi kuna premije što je 4.4posto manje nego u 2009. Croatia zdravstveno osiguranje ostvarilo je premiju od97,2 milijuna kuna uz rast od 0,2 posto. Tržišni smo lider u neživotnimosiguranjima sa 37,64 posto, dok u životnim držimo 14,05 posto. Bitka za prvomjesto u životnim izgubljena je za 0,2 posto. Lani smo napravili jako punoposla, već u 2011. vidjet ćemo koliko je naša strategija uspješna. Očekujembolji rezultat nego u 2010.“, kazao je Zdravko Zrinušić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja u intervjuuza Poslovni dnevnik.

O mjerama koje je poduzela novaUprava, a kojoj je na čelu od ožujka 2010., Zrinušić je rekao:

„Croatia osiguranje velika je istabilna tvrtka s uhodanim poslovanjem, ali i velikim prostorom za poboljšanja.Po dolasku napravili smo analizu stanja i obišli sve podružnice. Glavnaodrednica nove strategije je jačanje prodaje. Prošla su vremena velikihulaganja na tržištu kapitala, moramo se vratiti matičnom poslovanju u punovećoj mjeri nego je do sada bio slučaj. Sve poslovne procese tvrtke usmjerilismo u tom pravcu. Znatno smo smanjili troškove, izdatke za sponzorstva idonacije te marketinška sredstva i maksimalno ih stavili u funkciju prodaje“.

O rezultatima, te o planovima natržištu u regiji, predsjednik Uprave Croatia osiguranja je izrazio zadovoljstvoposlovanjem Croatia grupe u 2010., posebno na Kosovu i Makedoniji. PremijaCroatia Sigurimi rasla je do kraja rujna 29%, dobit 13% u odnosu na plan. CO -život Skopje ostvarilo je rast premije od 18%, a dobit je veća 168% nego zadevet mjeseci 2009. „Na tim tržištima ima još puno neiskorištenog potencijala.Ambicije za širenje poslovanja svakako postoje, ali za sada se ne planirajunove akvizicije, već isključivo organski rast“, rekao je Zrinušić.