Zagrebačka banka regionalni lider u inovativnosti

Zagrebačka banka regionalni lider u inovativnosti

Međunarodna financijska publikacija Emeafinance i u 2014. - već četvrtu godinu zaredom - Zagrebačkoj banci dodijelila je nagrade za najbolju hrvatsku banku i za najbolju hrvatsku investicijsku banku, a uz ta priznanja ove joj je godine dodijelila još jedno – nagradu za inovativnost u regiji Srednje i istočne Europe te Zajednici Neovisnih Država.

Dobivene nagrade Zagrebačkoj banci dodatna su međunarodna priznanja za njezino poslovanje i kvalitetu proizvoda i usluga koje nudi klijentima. U izazovnom makroekonomskom okruženju u prošloj godini, poslujući sa stanovništvom i poduzetnicima Zagrebačka banka podržavala je klijente u prevladavanju otežanih poslovnih okolnosti, jačajući svoju  savjetodavnu  i  partnersku  ulogu  uz  distinktivnu  dostupnost  i  kvalitetu  usluge,  nastavljajući  ulagati  u znanja, kompetencije i inovacije u cilju zadovoljavanja potreba klijenta. To je rezultiralo zadržavanjem vodećih tržišnih udjela te visokom razinom zadovoljstva klijenata. Svojom stabilnošću, visokim kapitalom i uspješnim poslovanjem, Zagrebačka banka je i u ovoj godini u mogućnosti pružati punu podršku javnom i privatnom sektoru.

U investicijskom bankarstvu Zagrebačka  banka  je  u  2013.  godini  zadržala  vodeću  tržišnu  poziciju  u  aktivnostima  Investicijskog bankarstva u Hrvatskoj. U segmentu Tržišta kapitala, Banka je kao zajednički vodeći agent izdanja sudjelovala u izdanju obveznica Republike Hrvatske te je aranžirala  niz  transakcija strukturiranog  financiranja u 2013. među  kojima  posebni  značaj ima financiranje izgradnje novog terminala Međunarodne zračne luke Zagreb. Tijekom prošle godine Banka je u segmentu korporativnih financija mandatirana kao savjetnik u gotovo svim važnijim  transakcijama  spajanja  i  preuzimanja,  kako  u  Hrvatskoj  tako  i  na  ostalim  tržištima  jugoistočne Europe, u  cijelom  nizu  sektora  (građevinski  materijali,  turizam,  osiguranje,  telekomunikacije).

Nagradu za inovativnosti banka je dobila zahvaljujući nizu proizvoda i usluga koji su 2013. doprinijeli unapređenju poslovanja klijenata u Maloprodaji. Riječ je o usluzi Financijski planer - prvoj sveobuhvatna e-usluga za upravljanje osobnim financijama u Hrvatskoj; usluzi m-kupi, koja omogućava mobilno plaćanje u najvećem domaćem trgovačkom lancu te web mikrostranici Zagrebačke banke www.zelenazona.hr, na kojoj građani i tvrtke mogu pronaći sveobuhvatne informacije o zelenim temama i energetskoj učinkovitosti te saznati više o mogućnostima ostvarivanja ušteda kao i pročitati brojne savjete iz sfere očuvanja okoliša.