Svjetski tjedan novca istaknuo nužnost financijskog opismenjavanja mladih u Hrvatskoj

Svjetski tjedan novca istaknuo nužnost financijskog opismenjavanja mladih u Hrvatskoj

S ciljem jačanja financijske pismenosti u Republici Hrvatskoj, Hrvatski ured za osiguranje organiziralo je manifestaciju Svjetski tjedan novca koja se odvijala od 10. do 17. ožujka u više hrvatskih gradova. Osiguravajuća društva pridružila su se toj hvale vrijednoj inicijativi.

Djelatnici Croatia osiguranja su posjetili srednje škole u Rijeci, Osijeku, Splitu i Zagrebu te održali edukacije na temu financijskog opismenjavanja. Predstavili su učenicima osnovne pojmove o osiguranju i financijskom tržištu te je zapodjenut razgovor. Ispostavilo se da su roditelji nekih od učenika djelatnici Croatia osiguranja pa su ta djeca već imala uvid u poslovanje osiguravajućeg društva. Zbog toga je dijalog bio još zanimljiviji i edukativan za sve sudionike.

U Zagrebu je Croatia osiguranje ugostilo grupu maturanata u atriju Generalne direkcije, te je kroz ugodno druženje došlo do zanimljive razmjene razmišljanja s maturantima o njihovom viđenju osiguranja i štednje, kao i želje te sklonosti na temu nastavka njihovog školovanja i perspektive zaposlenja. Croatia zdravstveno osiguranje također je organiziralo edukativno druženje u svojim prostorijama.

Osiguravajuće društvo Grawe Hrvatska održalo je prezentacije srednjoškolcima o osnovnim financijskim pojmovima u osiguranju u 18 ureda diljem Hrvatske. Na taj način više od 200 učenika srednjih škola imalo je priliku čuti čemu zapravo služi osiguranje, koje su njegove prednosti i zašto je važno odgovorno planirati svoja financijska ulaganja.

„Osiguravatelji već godinama provode aktivnosti kojima se nastoji skrenuti pozornost na važnost financijskog opismenjavanja u Hrvatskoj. Svjesni slabe financijske pismenosti mladih koja dovodi do loših financijskih odluka i ulaganja, prošle smo godine krenuli s projektom izrade kratkih edukativnih animiranih filmića o osiguranju – njegovim vrstama i prednostima te objašnjenjima kako funkcionira osiguranje. Filmiće smo objavili na našim društvenim mrežama i trudimo se da oni dođu do što većeg broja ljudi“, rekla je Sanja Gržetić, voditeljica Odjela za korporativne komunikacije i marketing Grawe osiguranja. 

Manifestacija Svjetski tjedan novca održala se pod pokroviteljstvom Ministarstva financija u suradnji s Ministarstvom obrazovanja, znanosti i sporta i Ministarstvom gospodarstva, u suradnji s Hrvatskom agencijom za nadzor financijskih usluga, Hrvatskom narodnom bankom, Hrvatskom udrugom banaka, Hrvatskom udrugom poslodavaca i Hrvatskim uredom za osiguranje.

Hrvatski ured za osiguranje i njegovi članovi svojim su se sudjelovanjem u manifestaciji Svjetski tjedan novca obratili mladima i pomogli im da postanu odgovorni i vješti financijski obrazovani građani, sposobni sami planirati svoje financije te prepoznati osiguranje kao vrijednu podršku u ostvarenju i očuvanju svojih životnih ciljeva.