STRUČNI SEMINAR: Povećanje uspješnosti procesa naplate u vrijeme krize – optimizacija i primjeri u retailu

U vrijeme sadašnje financijske krize kreditne institucije u Hrvatskoj i regiji se suočavaju sa rastućim problemima naplate dospjelih potraživanja od fizičkih osoba. Radi tog razloga sve veća pozornost se posvećuje povećanju uspješnosti procesa naplate uz optimizaciju samih troškova naplate.

Na seminaru će biti riječi kako optimizirati proces naplate i poduzete aktivnosti prema klijentima, te kako smanjiti utjecaj tih aktivnosti na reputaciju kreditne institucije. Na praktičnim će primjerima biti objašnjena analitička infrastruktura, uloga uspješnih metoda i tehnika upravljanja kreditnim rizikom, te uloga procesa naplate u cjelokupnom odnosu sa klijentom (eng. Customer Relationship Management – CRM).

Predavač dr. sc. Berislav Nadinić doktorirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu iz područja primjene Basel II infrastrukture za upravljanje brigom o klijentu. Bavi se modeliranjem u području upravljanja rizicima i brige o klijentu, te utjecaju kvalitete podataka na statističko modeliranje.

Mjesto održavanja: Zagreb, Hotel Aristos, Cebini 33, Buzin, 29-30. listopada 2012., 9:00 do 16:30 sati

Jezik: hrvatski

Organizator: Napredni poslovni sustavi savjetovanje d.o.o.

Sve informacije na: Tel/fax: +385-1-3838-302, info@naps.hr