Specijalistički seminar „Kontroling prodaje i ključnih kupaca“

Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 7. ožujka 2014. godine 

Prodaja kao srce svakog poduzeća ima stalni zadatak razvijati prodajnu funkciju i jačati tržišni udio. No, kontroling može dokazati da rast prihoda i tržišnog udjela nisu uvijek dovoljni kako bi se osigurali pozitivni rezultati poduzeća i osigurao održivi razvoj. Stoga uz pomoć alata kontrolinga pomažemo managerima u prodaji kako da detektiraju gdje su područja gubitaka zbog kojih se gubi zarađeno.

Sadržaj seminara: Cijena koštanja – temelj planiranja kvalitetne prodajne aktivnosti za svaku prodaju, 6 kontrolerskih prijedloga za prodaju – osnovni kontrolerski postupci, ABC analize prodaje – analize prodaje i zaliha, Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case study), Monitoring kupaca (case study), Upravljanje kupcima na temelju odnosa – RUC vs potraživanja, Strukturiranje centara odgovornosti, Računovodstveni vs kontrolerski oblik prikazivanja P&L – što svaki manager u prodaji mora znati o svojim prodajnim rezultatima.

Predavačica: mr.sc. Jasmina Očko

Više informacija o seminaru možete pronaći na web stranicama  www.mirakul.hr.

Kontakt:

Marija Suvalj
tel: +385 31 629 616
mob: +385 91 333 77 95
e-mail: edukacija@mirakul.hr