Specijalistički seminar: Google AdWords - osnovni modul

FORUM Zagreb, Radnička cesta 50 – Green Gold, Zagreb

21. studenoga 2013. godine, 9 -16 h 

Oglašavanje u tražilicama (SEM – Search Engine Marketing) oglašavanje je koje se plaća po učinku i stoga je dobrim poznavanjem načina na koji sustav posluje moguće postići ROI (Return on Investment – povrat ulaganja) od nekoliko tisuća do nekoliko desetaka tisuća puta. Pokazat će se hrvatski primjeri gdje i kako je postignuto da se na jednu uloženu kunu vrati tisuće kuna vrijednosti narudžbi. Google AdWords seminar pokazat će kojim je tehnikama i na koji način moguće oglašavati samo ono što efikasno dovodi do narudžbe. Prezentirat će se najnovije tehnike oglašavanja, segmentacije i optimiziranja Google AdWords kampanji.

Posebnu korist mogu ostvariti oni koji već imaju pokrenutu svoju kampanju ili ju planiraju uskoro pokrenuti. Činjenica jest da je Google AdWords sustav samo u 2011. godini doživio preko 80 dopuna ili uvođenja novih funkcionalnosti. Stoga je to teško pratiti, kamoli testirati i primijeniti. Svi polaznici naučit će kako povećati efikasnosti svojih ulaganja. O tome svjedoče i polaznici prijašnjih seminara koji su uspjeli smanjiti svoje troškove ulaganja u kampanju za 30 – 75% uz istovremeno povećanje prihoda.

Sadržaj seminara:

  • Što je Google AdWords – odakle početi?
  • Kome je namijenjen Internet marketing
  • Otvaranje računa i pokretanje kampanje
  • Na koje parametre posebno obratiti pažnju i zašto?
  • Odabir strategije oglašavanja
  • Određivanje optimalnih troškova
  • Kako smanjiti troškove kampanje – optimizirati
  • Koji su neophodni, a besplatni Google AdWords alati?
  • Za što sve koristiti Google AdWords sustav
  • Kako, kome i gdje se javiti kada nešto zapne?

Predavač: Damir Podhorski

Kontakt: e-mail: edukacija@mirakul.hr ili www.mirakul.hr