SPECIJALISTIČKI SEMINAR: Upravljanje troškovima u kontrolingu

Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 10. travnja 2013. godine, 9 - 16 h Rezanje troškova pod svaku cijenu jedan je od načina kojim se želi popraviti stanje u poduzeću. Iako vrlo popularna, takva mjera u doba krize samo je gašenje vatre koja, na žalost, nije bila prepoznata. Poduzeća koja imaju kontroling latentne poremećaje uočavaju već u ranoj fazi njihova nastanka, kada imaju još dovoljno vremena za korektivne akcije. Nema segmenta poslovanja koji nije predmet promatranja kontrolinga.

Cilj seminara:

Troškovima se mora upravljati, a ne ih samo rezati. Na temelju čvrstih ekonomskih znanja, kontroling procjenjuje koje poslovne poteze treba poduzimati kako bi se ispravile nepravilnosti i postigli željeni rezultati. Na temelju praktičnih znanja, kontroleri lakše mogu razumjeti metode kojima se upravlja troškovima. Ovaj seminar vrlo praktično opisuje kontrolerski način razmišljanja pri donošenju odluka koje imaju utjecaj na troškove.

Predavač:

Mr.sc. Jasmina Očko konzultant je i trener za područje kontrolinga te vlasnica konzultantske tvrtke Kognosko. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu te magistrirala na poslijediplomskom studiju na istom fakultetu. Također, završila je akademiju za kontroling „Controller Akademie“ u Münchenu i stekla certifikat Controller’s diploma. Odlukom Vijeća veleučilišta i visokih škola RH dobiva zvanje predavača u području društvenih znanosti za polje ekonomije te postaje predavačica na RRIF – Visokoj školi za financijski management.

Kontakt:

Mirakul d.o.o.

Marija Suvalj

tel: +385 31 629 616

mob: +385 91 333 77 95

e-mail: edukacija@mirakul.hr

 

Najava ostalih seminara:

Web trgovina: E-commerce – prodaja putem Interneta, 22. ožujka, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Uvođenje funkcije kontrolinga u poduzeće, 27. ožujka, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Internet marketing u turizmu, 21. i 22. ožujka, Hypo EXPO XXI, Zagreb

SMM-Marketing na društvenim mrežama, 4. i 5. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Upravljanje troškovima u kontrolingu, 10. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

SEO-Optimizacija web stranica za tražilice, 12. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Strategija nastupa na društvenim mrežama, 18. i 19. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb  NOVO

Google AdWords – osnovni modul, 19. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Google AdWords – napredni modul, 26. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Analiza financijskih izvještaja, 8. i 9. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Mobilni marketing, 10. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb NOVO

Managerski izvještaji iz kontrolinga, 15. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Procjena vrijednosti poduzeća, 16. i 17. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Google Analytics, 17. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Napredno korištenje društvenih mreža, 23. i 24. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb NOVO

Upravljanje radnom uspješnošću zaposlenika – Performance Appraisal, 24. svibnja,Hypo EXPO XXI, Zagreb NOVO

Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje, 29. svibnja,Hypo EXPO XXI, Zagreb NOVO

Kontroling prodaje i ključnih kupaca, 5. lipnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Izrada i analiza investicijskih projekata, 6. i 7. lipnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Integrirana marketinška komunikacija na Internetu, 6. lipnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

 

Mirakul Akademija:

Internet marketing Akademija, 1. ožujka – 7. lipnja 2013., Hypo EXPO XXI, Zagreb

Community manager Akademija, 4. i 5. travnja – 23. i 24. svibnja 2013., Hypo EXPO XXI, Zagreb  

Voditelj projekata za EU fondove, ožujak – svibanj 2013., FORUM Zagreb - Green Gold, Zagreb

Prodajna Akademija,travanj – lipanj 2013.,Hypo EXPO XXI, Zagreb NOVO