SO: Konferencija o prodajnoj i marketinškoj strategiji

SO: Konferencija o prodajnoj i marketinškoj strategiji

Zagreb, 16. Listopadna - Institut za osiguranje i časopis Svijet osiguranja tvrtke Tectus d.o.o., 16. listopada 2014. godine u zagrebačkom hotel Westin organiziraju drugu međunarodnu konferenciju Prodaja i marketing osigurateljnih proizvoda. 

Cilj organizatora je dobiti uvid u sve osigurateljne kanale prodaje, dovesti vrhunske stručnjake za pojedina područje prodaje i marketinga te raspraviti o najboljim prodajnim i marketinškim praksama na europskom i regionalnom tržištu. Sudionici ovog, kako je pokazala prošlogodišnja konferencija, iznimno korisnog događaja za sve prodajne menadžere, zastupnike prodaje i prodavače moći će otkriti najbolju strategiju razvoja prodaje i upoznati se s najnovijim trendovima u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima.

Nejka Štibernik, voditeljica Odjela za međunarodne poslove u slovenskoj Agenciji za zavarovalni nadzor, sudionicima konferencije razjasnit će sve nedoumice vezane uz novu direktivu Europske komisije IMD2 kojom se regulira rad zastupnika i prodavača osiguranja. 

Iztok Pečnik održat će predavanje na temu prekogranične prodaje osiguranja, koja je postala posebno zanimljiva ulaskom Hrvatske u Europsku uniju i otvaranjem velikog tržišta svim osiguravajućim društvima, agencijama i brokerima.

Dr. Dirk Schmidt-Gallas iz njemačke konzultantske tvrtke Simon Kucher Partners priprema  predavanje „Strateškim formiranjem cijena do jačanja profita i rasta“. Kako u svoj prodajni program uvrstiti i proizvode mirovinske štednje vjerujemo da će zanimati mnoge direktore agencija za osiguranje, a odgovor na to pitanje na konferenciji će dati gospođa Veronika Šapina Pezelj, predsjednica Uprave CO dobrovoljnog mirovinskog fonda.

O marketingu osiguravajućih društava i trendovima u oglašavanju i komunikaciji s korisnicima govorit će Hrvoje Odak, direktor Sektora marketinga i odnosa s javnošću u Croatia osiguranju. Moderni proizvodi osiguranja za inovativne kanale prodaje tema je koju će obraditi gost iz Slovenije Jaka Dolenc, član Uprave Tilia osiguranja, a njegova sunarodnjakinja Dragica Korenjak održat će predavanje pod nazivom „Karakteristike zastupnika u osiguranju i kultura prodaje“. Valja istaknuti i predavanje „Digitalizacija poslovanja osiguravajućih društava - za iznimne prodajne i marketinške rezultate“ koje će održati Olivera Andrijašević iz beogradskog sjedišta konzultantske tvrtke EY.

Vjerujemo da će mnogima pozornost privući predavanje “LinkedIn u službi rasta prodaje“ Brigite Lazar Lunder, slovenske poduzetnice koja svoju uspješnost duguje upravo toj društvenoj mreži i čiji je profil među jedan posto najgledanijih na LinkedInu.

Bit će održana i panel diskusija na temu: Razvoj kanala prodaje - gdje se krije najveći potencijal za rast. Na raspravi će sudjelovati:  Robert Vučković, izvršni direktor razvoja prodaje u Croatia osiguranju, Anđelka Braica, direktorica Sektora prodaje u Euroherc osiguranju, Petar Rebernišak, predsjednik Udruženja zastupnika u osiguranju HGK,  Miho Klaić, predsjednik Udruženja posrednika u osiguranju HGK i Marko Jukić, izvršni direktor divizije Mreža Hrvatske pošte. Moderator panel diskusije je Neven Tišma, predsjednik Uprave KD lifea.

Konferencija je namijenjena upravama osiguravajućih društava, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima agencija za prodaju osiguranja, brokerima, voditeljima prodaje u bankama i ostalim financijskim institucijama, ali i svima onima koji žele steći uvid u globalna kretanja u prodaji i marketingu i ugraditi ih u svoju poslovnu svakodnevicu.

Više informacija na stranicama Instituta za osiguranje www.institutzaosiguranje.hr. 

Dokumenti za preuzimanje