SEMINARI MAPE ZNANJA: Komunikacija s ljutim i teškim klijentima

Seminar Komunikacija s ljutim i teškim klijentima održat će se u Hotelu Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb, u utorak, 2. srpnja 2013. od 9 do 16 sati.

Cilj treninga je naučiti polaznike novim vještinama i tehnikama koje će im omogućiti rješavanje zahtjevnih poslovnih situacija na lingvističkoj razini, služeći se riječima, upravljati vlastitim stanjima s ljutim klijentima i razumjeti ljutnju kao način manipulacije klijenata.

Treninzi su namijenjeni radu u malim skupinama i omogućuju individualizirani pristup svakom polazniku. 

Seminar je namijenjen svima koji u svom radu komuniciraju s drugim ljudima i kojima je ta komunikacija ponekad teška, bolna i demotivirajuća za posao kao i onima koji žele biti uspješniji u poslovnom životu.

Predavač Dragana Mladenović je internacionalni certificirani NLP Master trener po INHLP i IANLP standardima, svjetskih asocijacija NLP. Ima dugogodišnje iskustvo u vođenju temeljnih treninga, NLP treninga, kao i specijaliziranih treninga kao što su Prezentacijske vještine, Stres management, Time management...