Odlični rezultati Croatia zdravstvenog osiguranja u trećem kvartalu

Croatia zdravstveno osiguranje ostvarilo je u prvih devet mjeseci 2012. godine 75,9 milijuna kuna bruto zaračunate premije uz rast od 1,1 posto u usporedbi s istim prošlogodišnjim razdobljem i time dodatno povećao tržišni udio i potvrdio vodeću poziciju u zdravstvenim osiguranjima.

Iako je ukupno tržište komercijalnih zdravstvenih osiguranja u prvih devet mjeseci 2012. godine palo za 7 posto, a dobrovoljna zdravstvena osiguranja 6 posto, Croatia zdravstveno osiguranje bilježi rast premije i tržišnog udjela. Tržišni udio Croatia zdravstvenog osiguranja u ukupnom dobrovoljnom zdravstvenom osiguranju u Hrvatskoj porastao je od 44,6 posto u 2011. na 47,9 posto u 2012. godini.

U istom razdoblju CZO je ostvarilo porast ukupnih prihoda od 3,3 posto te dobit prije oporezivanja u iznosu od 4,0 milijuna kuna.

 ‘’Zadovoljni smo postignutim rezultatima, a posebno u aktualnim tržišnim okolnostima kad je ukupno tržište zdravstvenih osiguranja u padu. Novim proizvodima i kanalima prodaje nastojimo se što više približiti svakom korisniku te svojim uslugama biti što kvalitetniji partner hrvatskom zdravstvenom sustavu.’’ - ističe predsjednik Uprave CZO Kristian Podrug.

U proteklom razdoblju uveden je novi kanal prodaje - bankoosiguranje, koji će imati značajnu ulogu i u narednom razdoblju te su uvedena dva nova proizvoda sa značajnom perspektivom rasta. Riječ je o proizvodima DOPUNSKO PLUS i Programu za redukciju troškova bolovanja koji predviđaju brojne dodatne pogodnosti za korisnike.