Nova kampanja Croatia osiguranja „Srećom, zato smo tu!“

Probuditi svijest o potrebi za osiguranjem i pozicionirati Croatia osiguranje kao partnera u najtežim životnim situacijama cilj je nove marketinške kampanje Croatia osiguranja u suradnji s marketinškom agencijom Digitel. Croatia osiguranje novom se kampanjom potvrđuje kao tvrtka koja razumije način na koji hrvatske obitelji tradicionalno reagiraju pa se stoga Croatia osiguranje pozicionira kao uvijek dostupan prijatelj koji ulijeva sigurnost, povjerenje i daje podršku koja puno znači - kada se dogodi nesreća. 

Život nas sve može neugodno iznenaditi i u tim trenucima dobro je znati da postoji netko na čiju konkretnu pomoć možemo računati. Iz kreativne ideje koja se temeljila upravo na ideji da srećom uz Croatia osiguranje nije sve izgubljeno, proizišao je i slogan kampanje: Srećom, zato smo tu!

U sklopu kampanje snimljen je televizijski spot koji vjerno prenosi konkretne situacije koje predstavljaju stvarni život, koje kod ljudi mogu pobuditi potrebu za osiguranjem. Ljudskom, životnom komunikacijom kroz autentične situacije te uvođenjem lika Vedrana koji personificira prisnost i ljudskost Croatia osiguranja u najtežim trenucima simbolički, ali i stvarno, Croatia osiguranje postaje prijatelj, član obitelji na kojega se oslanjamo. 

Time se potvrđuje i da Croatia osiguranje nije samo tradicionalna, velika korporacija, već da iza tog imena sjede stručni, profesionalni i ljubazni ljudi koji mogu biti prepoznati kao prijatelji. Redatelj TV spota je Gregor Vesel, a direktor fotografije Sven Pepeonik.