Marketinška eksplozija 13. lipnja u Zagrebu

Konferencija Marketinška eksplozija održava se 13. lipnja u Zagrebu, a sudionicima će pružiti nova znanja na području novih medija. Glavna tema bit će predstavljanje novih metoda, spoznaja i trikova za povećanje prodaje.

Riječ je o zanimljivu događaju koji će privući poduzetnike željne novih znanja na području marketinga društvenih mreža. Predavači na su stručnjaci iz područja marketinga i prodaje, odnosa s javnošću, poslovnog komuniciranja i društvenih medija. Među njima je i mr. sc. Aleš Lisac, direktor je poduzeća Lisac&Lisac i autor, predavač, marketinški savjetnik. Krešimir Macan je ugledni hrvatski PR stručnjak i predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije. Miroslav Varga je nagrađivani predavač na najvećoj hrvatskoj internet marketing konferenciji i to odlukom publike i struke. Kako intenzivno prati izmjene uvijek ima nekoliko trikova 'iz rukava' koji slušatelji rado poslušaju i primjenjuju. Davor Runje je zajedno s Joškom Oršulićem 2008. godine osnovao Drap d.o.o. - prvu Social media agenciju u Hrvatskoj. Dobitnik je Phoenix & SSCLI nagrade Microsoft Researcha za svoj rad na programiranju višejezgrenih višeprocesorskih platformi. Autor je 15-ak radova iz teorijskog računarstva i jednog američkog patenta.

Predavači će predstaviti mnoštvo primjera iz prakse, pa će tako sudionici dobiti odgovore na pitanja:

•    Što napraviti kako bi vas kupci pronašli na internetu ?

•    Kako napraviti uspješan PR proizvoda ili usluge?

•    Kako Facebook (i ostale društvene mreže) koristiti za pridobivanje novih stranaka i zadržavanje odnosa s postojećima?