Konzum pobjednik „Best Buy“ istraživanja u Hrvatskoj

Zagreb, 8. ožujka 2013. – Recentno Best Buy Award istraživanje za godinu 2012/2013. pokazuje kako je hrvatskim građanima Konzum primjer i pojam za najbolji omjer cijene i kvalitete u Hrvatskoj.

Predmetno istraživanje provela je švicarska kuća ICERTIAS - International Certification Association, na uzorku od 1.200 ispitanika - građana hrvatske, korisnika interneta - isključivo starijih od 15 godina metodom CAWI - DEEPMA (Computer Assisted Web Interviewing - DEEP Mind Awareness).Ovim rezultatom, Konzum se potvrdio kao vodeći gospodarski subjekt najboljeg omjera cijene i kvalitete u ovome trenutku u Hrvatskoj - općenito.

Uz ovaj izvanredan rezultat ove posebne Best Buy Award nadkategorije, Konzum je u nekoliko Best Buy Award istraživanja provedenih tijekom proteklih mjeseci na različitim uzorcima ispitanika, od strane različitih istraživačkih kuća osvojio najveći broj glasova ispitanika u cijelom nizu ključnih kategorija.

Od 22 istražene kategorije trgovačkih marki, hrvatski potrošači, najveći broj glasova dali su K Plusu odnosno Konzumu - u čak 17 istraženih kategorija.

Navedena potrošačka priznanja i nove Best Buy nagrade rezultat su kontinuiranog višegodišnjeg Konzumovog ulaganja u unapređenje kvalitete ponude i usluge, sniženja cijena, akcijske i promotivne ponude sve s ciljem osiguranja najbolje vrijednosti za novac za sve Konzumove kupce.