Integrirana marketinška komunikacija na Internetu

6. lipnja - Mirakul edukacijski centar organizira seminar Integrirana marketinška komunikacija na Internetu. Seminar će se održati u Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 6. lipnja 2013., od 9 do 16 sati.

Pojavom Interneta i marketing je doživio veliku transformaciju. Nekada specijalna ili rubna područja marketinga (viralni marketing, guerilla marketing) danas su korištenjem društvenih mreža, poglavito kombinacijom YouTube+Facebook.

Ciljna skupina polaznika su voditelji prodaje i marketinga, zaposlenici u marketinškim agencijama i marketinškim odjelima tvrtaka, vlasnici malih i srednjih tvrtaka, komercijalisti te svi koji žele poboljšati prodajne vještine i znanje u doba recesije. Svima koji se u svojem radu susreću s izazovima prodaje i marketinga, osobito u kontekstu novih medija i Interneta. Seminar nudi i važan dio vezan uz odnose s javnošću (PR) i upravljanje brandom, ponovno, s posebnim naglaskom na nove, internetske medije i kanale komunikacije.

Predavač Vibor Cipan je uspješan direktor UX Passion-a, gdje sa svojim agilnim timom klijentima poput Vodafone-a, T-Mobile-a, Microsofta, RealNetworksa, RIM-a, World Economic Foruma, Vlade SAD-a i Europske unije pomaže ostvariti tržišnu i organizacijsku vrijednost i prednost korištenjem novih medija i tehnologija.

Na kraju seminara polaznicima će biti uručeno Uvjerenje o uspješno završenom seminaru.

Kontakt:

Mirakul d.o.o.

www.mirakul.hr

Marija Suvalj

tel: +385 31 629 616

mob: +385 91 333 77 95

e-mail: edukacija@mirakul.hr