Hypo EXPO XXI, Slavonska avenija 6, Zagreb, 8. i 9. svibnja 2013. godine, 9:00-16:00 h - Analiza financijskih

Specijalistički seminar na temu razumijevanja i praktične primjene analize financijskih izvještaja i izrade modela vrednovanja poduzeća i projekta. Naglasak seminara je na čitanju, razumijevanju i samostalnoj izradi izvještaja poduzeća. Cilj je pobliže upoznati polaznike s analizom financijskih izvještaja poduzeća, ranim znakovima upozorenja na potencijalne probleme, prikupljanjem javno dostupnih podataka. Na seminaru će biti prezentirani modeli i analize koje zahtijevaju i primjenjuju banke i druge financijske institucije prilikom odobravanja kredita i kreditiranja pojedinih projekata. Cilj je seminara osposobiti polaznike za razumijevanje i samostalnu izradu modela analize poduzeća temeljem javno dostupnih podataka.

Specijalistički seminar na temu razumijevanja i praktične primjene analize financijskih izvještaja i izrade modela vrednovanja poduzeća i projekta. Naglasak seminara je na čitanju, razumijevanju i samostalnoj izradi izvještaja poduzeća. Cilj je pobliže upoznati polaznike s analizom financijskih izvještaja poduzeća, ranim znakovima upozorenja na potencijalne probleme, prikupljanjem javno dostupnih podataka. Na seminaru će biti prezentirani modeli i analize koje zahtijevaju i primjenjuju banke i druge financijske institucije prilikom odobravanja kredita i kreditiranja pojedinih projekata. Cilj je seminara osposobiti polaznike za razumijevanje i samostalnu izradu modela analize poduzeća temeljem javno dostupnih podataka.

Predavači: Mr.sc. Kristian Korunić i Slaven Bošnjak, CFA

Kontakt: Mirakul d.o.o.

Marija Suvalj

tel: +385 31 629 616

mob: +385 91 333 77 95

e-mail: edukacija@mirakul.hr

www.mirakul.hr

Od ostalih seminara izdvajamo:

Strategija nastupa na društvenim mrežama, 18. i 19. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb 

Google AdWords – osnovni modul, 19. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Google AdWords – napredni modul, 26. travnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Analiza financijskih izvještaja, 8. i 9. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Mobilni marketing, 10. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Managerski izvještaji iz kontrolinga, 15. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Procjena vrijednosti poduzeća, 16. i 17. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Google Analytics, 17. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Napredno korištenje društvenih mreža, 23. i 24. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Upravljanje radnom uspješnošću zaposlenika – Performance Appraisal, 24. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Online odnosi s javnošću i krizno komuniciranje, 29. svibnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Kontroling prodaje i ključnih kupaca, 5. lipnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Izrada i analiza investicijskih projekata, 6. i 7. lipnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb

Integrirana marketinška komunikacija na Internetu, 6. lipnja, Hypo EXPO XXI, Zagreb