HGK edukacija: Bitno je pokušavati i ne ostaviti dugove

Ukoliko želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim navikama potrošača, aktivnostima konkurencije i stanja na medijskoj sceni, dakle pratiti i ovladati novim informacijama i potrebnim znanjima, rečeno je na edukaciji „Budi uspješan START UP u vrijeme krize“ koja se održala u Hrvatskoj gospodarskoj komori, suradnjom Centra za poduzetništvo, inovacije i tehnologije HGK  s tvrtkom Analiza 360°.

Edukaciju su održale Ozana Jurković i Nada Finderle, vlasnice tvrtke Analiza 360, podijelivši s polaznicima dio svog bogatog poslovnog iskustva stečenog kroz više od 10 godina rada u analitici, marketingu i medijima. Prve su tri godine za nove tvrtke iznimno teške, u to se vrijeme provodi velika selekcija. Velik broj tvrtki ne uspijeva i to nije sramota-bitno je pokušavati i ne ostaviti iza sebe dugove. Svaki pokušaj bit će dobro iskustvo za ubuduće, objasnile su Jurković i Finderle.

Ovo je prva u nizu edukacija, koja je vezana uz marketing, u listopadu će se održati još dvije edukacije, za tvrtke u rastu i razvoju te ona namijenjena izvoznicima i onima koji žele izvoziti.