Gospodarstvo i mediji – Koliko se vole?

Glavni cilj ovogodišnjeg 3. AutoZubak Poslovnog kluba pod nazivom „Gospodarstvo i mediji – Koliko se vole?“ bio je otvoriti raspravu o specifičnom odnosu medija i gospodarstva. Klub je dao i odgovore na pitanja koja gospodarstvenici očekuju od medija i mediji od gospodarstva te što bi trebalo napraviti da način razmišljanja, izvještavanja i odnos gospodarstva i medija budu dobronamjerni.

Na prvom okruglom stolu pod nazivom Mediji i gospodarstvo – faktori sa zajedničkim nazivnikom, glavna rasprava razvila se između gospodarstvenika i medija oko količine ulaganja u oglašavanje, odnosno pitanja neovisnosti medija u slučaju ulaganja više od isplativosti u neki medij. Sudionici su složni kako je od osobite važnosti postići bolje razumijevanje medija od strane biznisa, podržavanje većim ulaganjima u marketing, bez čega nema niti profitabilnog poslovanja za tvrtke i izgradnja boljih i kvalitetnijih odnosa između PR stručnjaka i novinara, odnosno pojedinih medija.

Zašto skrivamo gospodarstvo ispod tepiha, naziv je drugog okruglog stola na kojem su sudionici okruglog stola govorili o globalnim kretanjima i razvojnim pravcima medija predviđajući veći rast tzv. novih medija. Svi sudionici se slažu kako su mediji i gospodarstvo međusobno povezani pa i ovisni jedni o drugima te kako je ta suradnja ključna za stvaranje jakih  brendova i međusobno tržišno pozicioniranje. Kod nas poslovno novinarstvo još uvijek nije doživjelo svoju pravu afirmaciju. Interes gospodarstva je, naime, da dobije što ljepšu sliku u javnosti dok je interes novinara da tu sliku istinito prikaže i objasni. Sudionici su složni kako print izdanja, osobito poslovnog novinarstva unatoč brojnim problemima i krizi, neće doživjeti krah.