Croatia osiguranju neživot u Makedoniji premija rasla 82%

Croatia osiguranje – Društvo neživotnog osiguranja Skopje objavilo je rezultate poslovanja u 2011 godini, te revidirane financijske izvještaje za 2011 god. 

U poslovnoj 2011 godini Društvo je zabilježilo porast zaračunate bruto premije od 82% u odnosu na prethodnu 2010 godinu, sa preko 50.000 zaključenih ugovora ili 64% više nego u 2010 godini. Društvo je pozicionirano s 4% sudjelovanja na tržištu osiguranja u natjecanju 11 osiguravajućih društava tijekom dvije godine poslovanja.

Druge godine poslovanja ostvarilo je dobit prije oporezivanja u iznosu od  12.241.495 denara (199.568 eura) kao rezultat porasta prihoda u 2011 godini i to 97% u odnosu na 2010 godinu. Isplaćene su štete od 57 mil. denara (929.247 eura) a tehničke pričuve  iznose 158 mil. denara (2.575.807 eura). Ulaganja u Društvo iznose 310 mil. denara (5.053.798 eura) i pokrivaju rezervacije procijenjene na 25 mil. denara (407.565 eura).

Tijekom dvije godine Društvo je otvorilo petnaest prodajnih mjesta – podružnica diljem države sa  60 zaposlenika od kojih je 60% mladih ljudi bez prethodnog radnog iskustva.

   “ U cijelosti smo zadovoljni postignutim rezultatima, posebice odjekom na tržištu u vezi naše učinkovitosti u isplati odšteta koje imaju osnova prema polici osiguranja. Radi se u izuzetno teškim uvjetima, u vrijeme ekonomske krize sa svim što takvo ozračje donosi u poslovanju.  Naročito je bitno da je brend CO uspješno etabliran na našim prostorima te da slijedi uspješne rezultate grupe Croatia osiguranje u regiji , koja je u 2011 godini zabilježila ukupne prihode od 479,3 mil. eura te konsolidiranu bruto dobit od 21,3 mil. eura. Za nas je naročito bitno da u dobrim poslovnim odnosima s klijentima neprekidno poboljšavamo i standardiziramo procese poslovanja sukladno korporativnim i europskim standardima, čime bi doprinijeli  kvalitetnijom uslugom na makedonskom tržištu osiguranja“ – istakao je Dragan Lazareski, Generalni direktor Društva i dodao da prioriteti u  planovima za 2012 godinu su povećanje tržišnog udjela  i podizanje kvalitete usluge.