CROATIA osiguranje: Rast dvostruko brži od tržišta

„U odnosu na ukupno hrvatskotržište osiguranja koje je u prvom tromjesečju 2011. godine zabilježilopovećanje ukupnih premija od 0,5 %, Croatia osiguranje raste dvostruko više. Rastje nekoliko puta veći u životnim osiguranjima u kojima je na ukupnom hrvatskomtržištu do kraja ožujka ostvaren pad premija od 0,5 posto. S takvim rezultatimamožemo biti zadovoljni s obzirom na utjecaj gospodarske krize koji još uvijekosjećamo u Hrvatskoj, ali i u regiji“ - naglasio je Zdravko Zrinušić, predsjednik Uprave Croatia osiguranja nakonferenciji za novinare.

Ovim rezultatima Društva napokonje zaustavljen desetogodišnji pad udjela na hrvatskom tržištu, istaknuo jeZrinušić te zahvalio kolegama u novome timu na promjenama u radu koje su doveledo ovih rezultata.

U prva tri mjeseca 2011. godine,Croatia osiguranje ostvarila je bruto dobit od 19,3 milijuna kuna što je 34,9%više nego u istom razdoblju 2010. godine. Ukupna zaračunata premija povećana jeza 1% na 980,1 milijuna kuna i to 0,7 % u neživotnim osiguranjima i 4,9 % uživotnim osiguranjima.

Tržišniudio Croatia osiguranja dosegnuo je 38,4%, aCroatia zdravstvenog osiguranja 1,3%. Ukupni prihodi manji su za 6% i iznose632,0 milijuna kuna, a rashodi su smanjeni za 6,8 % na 612,7 milijuna kuna.

Grupa Croatia osiguranje, u čijemsu sastavu 24 društva, u prva tri mjeseca 2011. godine povećala je premije za2,1% na 1,087 milijardi kuna i to 1,8% % u neživotnim i 4,9% u životnimosiguranjima. Ukupni rashodi Grupe smanjeni su za 8,2% na 757,7 milijuna kunašto je rezultat daljnjeg provođenja mjera štednje i smanjenja troškova, reklaje Silvana Ivančić, članica Uprave.

 

Snaga Croatia osiguranja jenjezina 127-godišnja tradicija i povjerenje koje ima u svojim osiguranicima. Primjerice,preko 120 tisuća osiguranika više od 10 godina kontinuirano osigurava svojevozilo u Croatia osiguranju,  a čak 250tisuća njih preko 5 godina. Društvo se međutim orijentiralo i na modernijipristup kako bi odgovorilo interesima tisuća i potrebama novih naraštaja, te jepoduzet niz marketinških akcija. Uočen je značajna rast prodaje putem weba,čije su stranice postale pristupačnije klijentima, rekao je Svemir Kalinić,direktor Direkcije za upravljanje osigurateljnim poslovnim procesima. Izvršenasu i potrebna kadrovska preslagivanja kako bi se iskoristio ljudski potencijalDruštva, koje je nepresušan izvor stručnjaka u svim segmentima osiguranja.

 

OdlukomVlade o uplati dijela dobiti, trgovačka društva u većinskom državnom vlasništvudužna su, nakon oporezivanja, najmanje 50% dobiti izravno uplatiti u Državniproračun. Od 42 milijuna prošlogodišnje dobiti Croatia osiguranje uplatit ćeoko 27 milijuna kuna u državni proračun, istaknuo je Zdravko Zrinušić.