Croatia osiguranje ima najbolje korporativne web stranice

Zadnje večeri nacionalnog festivala oglašavanja IdejaX 02, dodijeljene su nagrade Mixx za najbolje oglašivačke radove u online/digitalnim medijima u sedam kategorija podijeljenih prema ciljevima kampanja, a Croatia osiguranje dobila je prvu nagradu u kategoriji korporativnih web stranica.

Nagradu je preuzeo Neven Jacmenović, direktor tvrtke Nivas d.o.o., koja je uz pomoć Sektora za informatičku potporu poslovnih procesa i Službe za korporativne komunikacije izradila web stranice Croatia osiguranja.

Ova nagrada kruna je višegodišnjeg rada na korporativnim stranicama, a ove godine ide se u daljnja poboljšanja web stranica, posebice u dijelu web shopa, ali i jače prisutnosti Croatia osiguranja na društvenim mrežama.

Sve se više ljudi odlučuje za internetsku kupnju polica osiguranja, posebice u segmentu putnog zdravstvenog osiguranja. Croatia osiguranje je stoga protekle skijaške sezone 2011/12 lansirala vrlo zapaženu digitalnu kampanju pod nazivom „Događa se i najboljima“ (prvo isključivo digitalna kampanja u povijesti Croatia osiguranja) tijekom koje je Internet prodaja putnog osiguranja porasla za više od 40%.