Allianz redizajnirao kasko

Allianz redizajnirao kasko

Zagreb, 10. lipnja 2014. - Allianz je predstavio novi, redizajnirani program kasko osiguranja. Nova lepeza kasko proizvoda prilagođena je individualnim potrebama različitih klijenata te na hrvatsko tržište uvodi novitete u vidu širenja pokrića po principu osiguranja od svih rizika, uz mogućnost 25 posto niže premije za klijente kojima je sigurnost na prvom mjestu i spremni su sami pokriti manje, estetske štete, odnosno, sudjelovati s određenim iznosom u pokriću. 

Program je razvijen na temelju najbolje prakse unutar Allianz grupe, na način da dugoročno bude održiv te da različitim vozačima s različitim vozilima ponudi adekvatnu zaštitu. U skladu s liberalizacijom obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti, kojom je izračun premije prilagođen individualnim karakteristikama vozača i vozila, novi kasko program odgovor je potreba klijenata te uvodi lepezu mogućnosti u kojoj oni mogu pronaći osiguranje po mjeri vlastitih potreba; Super kasko, Smart kasko, Auto protekt i Totalna šteta.

- Zajednički premijski sustav do liberalizacije imao je za posljedicu nerealne cijene kasko osiguranja. Kako je jedna od posljedica liberalizacije postupno spuštanje cijena obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti, tako ona za posljedicu ima i korekciju cijene kasko osiguranja. Iz tog smo se razloga vodili željom da klijentima ponudimo ono što im doista treba, uz mogućnost niže premije, a vjerujemo da će naš novi proizvod doprinijeti i održivosti kasko osiguranja.“, izjavio je Slaven Dobrić, član Uprave za operacije u Allianzu.  

Za maksimalnu zaštitu klijenata, Allianz je uveo najšira pokrića po principu osiguranja od svih rizika, što znači da su sada pokrivene i nezgodne situacije poput mačke u motoru ili oštećenje vozila uslijed puknuća cjevovoda, a među proširenim pokrićima dodatno se ističu i prtljaga te naknadno ugrađena oprema.  Kako bi klijentima na transparentan način komunicirali što sve njihova polica uključuje, u novim pokrićima uključeno je sve osim manjeg broja izričito isključenih rizika, a za lakše snalaženje u lepezi novih proizvoda, Allianz je razvio i web aplikaciju koja prema individualnim potrebama savjetuje klijente pri odabiru proizvoda. Asistencija pomoći na cesti od sada pokriva i susjedne zemlje izvan EU, u koje hrvatski državljani najčešće putuju (BiH, Crna Gora, Srbija i Makedonija). Ova asistencija uključuje i situacije kojih se sjetimo tek kad nam se dogode, kao što je gubitak ključeva ili krivo utočeno gorivo.