Allianz: bruto dobit 60,6 milijuna kuna

Nakon prvih šest mjeseci ove godine Allianz je zabilježio rast i u životnim i u neživotnim osiguranjima, dok je tržište u istom razdoblju bilo u minusu u oba segmenta. Bruto dobit Društva je na kraju lipnja iznosila 60,6 milijuna kuna, što je rast od gotovo 10 posto u odnosu na isto razdoblje 2010. kada je iznosila 55,4 milijuna kuna.

U neživotnim osiguranjima ukupna bruto premija iznosila je 363,6 milijuna kuna, što je za 0,3 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Time je Allianz na tržištu neživota povećao svoj tržišni udio na 9,6 posto. Bolje rezultate od tržišta je zabilježio u osiguranju od automobilske odgovornosti, nezgode i odgovornosti.

U životnim osiguranjima ostvario je rast premijskog prihoda od 2,1 posto, dok je tržište zabilježilo pad od 1,8 posto u odnosu na prvo polugodište protekle godine. Tako je bruto premijski prihod od životnih osiguranja u prvih šest mjeseci ove godine iznosio 172,3 milijuna kuna. Allianz je u životnim osiguranjima povećao tržišni udio na 15 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine kada je udio iznosio 14,5 posto.