Allianz: Alkohol i nekorištenje pojasa problemi za hrvatske prometnice

Više od 45 predstavnika iz cijeloga svijeta okupili su se u Zagrebu na globalnoj konferenciji Allianzova centra za tehnologiju (ATZ), kako bi razmijenili iskustva i novitete iz područja motornih vozila. Allianz osigurava da se saznanja proizašla iz najnovijih AZT-ovih istraživanja o raznim vrstama šteta na motornim vozilima uključe u praksu svih zemalja, s čime su upoznali novinare na tiskovnoj konferenciji.

„Svaki dan više od 3.000 ljudi pogine u prometnim nesrećama diljem svijeta a 30.000 ljudi bude ozbiljno ozlijeđeno. S obzirom na rast prometnih nesreća očekuje se da će se ova brojka udvostručiti do 2020. godine. No, većina nezgoda se može spriječiti. kazao je Christoph Lauterwasser, generalni direktor ATZ-a.

Allianzov istraživački centar doprinio je nekim od vrlo poznatih otkrića bez kojih je u današnjem vremenu vožnja automobilom nezamisliva, kao što je upotreba sigurnosnog pojasa, unaprjeđenje zračnog jastuka, naslona za glavu te sigurnosnih sustava zaštite djece putnika.

Allianzov centar za tehnologiju već dugi niz godina surađuje s autoindustrijom u području alternativnih motornih sustava. Prema riječima Carstena Reinkemeyera, direktora istraživanja sigurnosti u AZT-u, proizvođači automobila najavljuju dolazak velikog broja novih električnh i hibridnih automobila na tržište u idućih 5 do 10 godina.

Osiguranje automobila u Hrvatskoj

Iako je u Hrvatskoj u posljednje tri godine broj novoprodanih automobila pao za čak 56 posto, motorna vozila i dalje predstavljaju najvažniji segment tržišta osiguranja u Hrvatskoj. „Bruto premija tržišta osiguranja prošle je godine iznosila preko 9,24 milijarde kuna, dok je osiguranje motornih vozila činilo čak 41 posto navedenog iznosa. Hrvatsko tržište stagnira, više nije tržište novih motornih vozila i tržište leasinga, već je postalo tržište starih vozila s prosječnom starosti automobila od 11 godina. No, udio premije u bruto društvenom proizvodu je još uvijek nizak s oko 2,8 posto, dok se u razvijenom dijelu Europe kreće oko 8 posto. Ovaj segment smatramo iznimno važnim i kontinuirano ulažemo u njegov razvoj prilagođavajući se novim uvjetima. Navike potrošača su se promjenile, oni traže transparentnost, jednostavnost i dostupnost informacija te žele kvalitetniju uslugu“, komentirao je situaciju na hrvatskom tržištu Slaven Dobrić, član Uprave Allianza Zagreb.